۲ مهر ۱۴۰۳، ۲۰:۱۱

فرماندار بندرخمیر:

نیات واقفان به سمت نیازهای جامعه هدایت شود

نیات واقفان به سمت نیازهای جامعه هدایت شود

بندرعباس- فرماندار بندرخمیر گفت: جایگاه وقف در کشور جایگاه رفیعی است و مسئولان باید نیازهای واقعی جامعه را در مسیر نیات خیرخواهانه واقفان نیکوکار قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین احمد غلامی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندر خمیر و رضا محرم زاده رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خمبر با میرهاشم خواستار فرماندار شهرستان خمیر به مناسبت هفته وقف دیدار و گفتگو کردند.

میرهاشم خواستار فرماندار شهرستان بندر خمیر در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته وقف اظهار کرد: جایگاه وقف در کشور و بین مردم مسلمان ایران جایگاه رفیعی است از این رو مسؤولان باید نیازهای واقعی جامعه را در مسیر نیّات خیرخواهانه واقفان نیکوکار قرار دهند.

وی افزود: یقین بدانید برکات موقوفات به صورت مستمر علاوه بر واقف، برای کسانی که زمینه سازی این اقدام خدا پسندانه را انجام می‌دهند جاری خواهد شد.

فرماندار بندرخمیر تاکید کرد: مسؤولیت و وظیفه حراست از وقف امری بسیار سنگین و با اهمیت است که باید ضمن توجه به نیازهای روز جامعه، برنامه‌ریزی های لازم و منسجم در همه حوزه‌ها انجام و در این راستا از ظرفیت رسانه‌ها استفاده شود.

کد خبر 6234279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha